Skip to content

Engagement Manager

Zuid-Holland, NederlandHet Hoofdkantoor

Functieomschrijving

Hey topper! Ben jij een echte doorzetter én resultaatgericht? Dan is Okeedo op zoek naar jou 💙

Wat ga je doen?
Wij van Okeedo, de innovator en veranderaar in de zorg, detacheren zorg professionals bij mooie zorgorganisaties in heel Nederland en we bestaan inmiddels 4 jaar. En yes, we groeien hard, dus we kunnen jouw hulp meer dan goed gebruiken!

Je gaat aan de slag als Engagement Manager en dompelt je onder in de wereld van het werven van de talenten in de zorg en het selecteren van de juiste medewerkers die passen bij de opdrachtgevers! Een greep uit jouw werkzaamheden: 
☑️ Met behulp van recruitment & marketing werf jij de talenten voor jouw opdrachtgevers. Je selecteert deze talenten en stelt hen afhankelijk van het concept voor bij de begeleider of direct bij de opdrachtgever.
☑️ Je stuurt op het resultaat (output) van recruitment & marketing. Hierover voer je actief overleg.
☑️ Wekelijks contact met jouw opdrachtgevers. Elke opdrachtgever zoek je minimaal één keer per maand op en de key accounts vaker. 
☑️ Naast het behoud van onze uren / diensten zorg je voor uitbreiding door jouw relatie in te zetten om andere concepten van Okeedo te verkopen.
☑️ Klanttevredenheid is voor Okeedo prioriteit nummer één voor haar bestaansrecht. Jij doet er van alles aan om dit op het hoogste niveau te houden. Van traktaties op de verjaardagen tot het uitmuntend leveren van onze diensten. Geen stap gaat voor jou te ver! 
☑️ Je voert onze knuffelplan uit teneinde onze medewerkers maximale waardering en aandacht te geven. Dit varieert van bereikbaarheid, een snelle response op appjes en belletjes tot het opsturen van kaartjes, langs brengen van cadeaus of gewoonweg een compliment te geven.
☑️ Je weet exact wat er speelt bij jouw Okeedo’ers. Behoefte aan opleiding? Sparren over hun werk of privé situatie? Jij monitort dit en neemt jouw waarnemingen mee binnen Okeedo zodat wij blijven ontwikkelen en investeren in onze talenten.
☑️ Zonder structuur geen rust. Het documenteren van de contracten, het organiseren van jouw werk of het plannen van nieuwe content voor marketing. Jij zorgt dat jouw zaken op orde zijn.

Vereisten

Wat moet je hebben, kunnen en willen?
💼 Minimaal HBO werk- en/of denkniveau en hebt ongeveer 2 tot 3 jaar werkervaring. 
🕐 Je bent fulltime beschikbaar.
💥 Enthousiast, leergierig en hebt zin om in een jong start-up bedrijf jouw rol te pakken en mee te knallen! Je hebt een gedreven en ondernemende persoonlijkheid.

En dit krijg je ervoor terug!
💵 Een goed salaris, afhankelijk van je ervaring tussen de €2.300,- en €2.600,-.

📚 Een uitgebreid onboarding programma 
💪🏼 Doorgroeimogelijkheden en kansen (als wij groeien, groei jij met ons mee!)
🍹 Work hard, play hard! Die balans zoeken wij optimaal op met leuke uitjes en gezellige borrels.
💼 De mogelijkheid om te werken waar jij wilt werken. Thuis, bij een café of bij één van onze opdrachtgevers. Want wij zijn bewust kantoorloos.
🕊 Veel vrijheid (letterlijk), maar we vragen wel dat je hier goed mee omgaat.
🔄 Een dynamisch en snel veranderende omgeving. Elke dag is weer anders!



En nu?

Enthousiast geworden? Mooi! De vervolgstappen zien er zo uit:
☑️ Stap 1: Solliciteren! Erg leuk als je jouw motivatie meestuurt.
☑️ Stap 2: Dan ligt de bal dus bij ons. Wij zoeken telefonisch contact met je op!
☑️ Stap 3: Als we telefonisch klikken, plannen we een (goed!) kopje koffie in om elkaar beter te leren kennen.
☑️ Stap 4: Dan volgt een persoonlijkheidstest. We zijn een klein team met veel vrijheid waarbij het handig is om ieders ‘plussen en minnen’ te weten!
☑️ Stap 5: Laatste gesprek met nog een collega erbij en dan schudden we elkaar ‘gefeliciteerd’ :-)
☑️ Stap 6: Volle bak aan de slag met jouw nieuwe baan!


We hebben er nu al ontzettend veel zin in om je te spreken, be creative. Tot snel! 👋🏼


📲 Heb je vragen over de vacature? WhatsApp dan naar Okeedo via 0634454164!

of